Eclipse – zračnice TPU – predstavitev

Zgodovina:

Znamka zračnic Eclipse je bila ustanovljena leta 2001 v Švici in je leta 2011 predstavila prvo komercialno notranjo zračnico, ki uporablja material TPU.

TPU (termoplastični poliuretan) obstaja že od leta 1960, razvila pa sta ga podjetji DuPont in BF Goodrich (danes Lubrizol).

TPU ima vrhunske lastnosti, izjemno visoko odpornost proti obrabi, prožnost, vzdržljivost, prožnost pri nizkih temperaturah, vrhunsko trdnost proti trganju, visoko elastičnost.

Tehnologija in patent:

Eclipse je razvil lastniške tehnologije za spajanje obeh koncev zračnice v celoto (cev zračnice se spaja skupaj) ter lepljenje/montažo stebla ventila za zračnico/TPU.

Oba detajla sta patentirana, posnemovalca BASF in Schwalbe sta sodno izgubila možnost enake proizvodnje (tožba proti njima), zato ju ne more uporabiti noben konkurent.

ECLIPSE:

  • Ultralahke zračnice (od 19,5 g)
  • Izjemno majhna velikost pakiranja – idealno tudi za rezervne zračnice
  • Izjemno zadrževanje pritiska
    • Gravel in cestne zračnice: do 0,5bara/dan
    • MTB: do 0,3bara/dan
  • Visoka vzdržljivost
  • Zelo majhen kotalni upor
  • ALU steblo ventila – z odstranljivim jedrom ventila (Removable Valve Core – RVC)
  • Možnost popravila – nalepiš obliž/fliko in se pelješ 😊

Zakaj torej Eclipse:

Vozim tubeless – brez zračnice in zakaj bi potreboval zračnico?

Za MTB kolesarje so zračnice Eclipse popolna zračnica, ki jo lahko nosite tudi kot rezervo.

Tuba zračnice Eclipse Off Road je za tretjino lažja in za petino manjša od običajne butilove. Ni je treba limati na okvir, tlačiti v podsedežno torbico ali bidon, zlahka jo spravite v torbico, žep dresa ali hlač.

Če ste cestni kolesar, vam majhna zračnica Eclipse kot rezerva zagotavlja, da se boste lahko odpeljali domov kljub predrtju, tudi če se ne bo samo-zatesnila.

TPU tesnilo ne vsebuje topil in vsebuje manjše delce, ki zamašijo luknje ter se izredno hitro odzivajo. Najbolj je podobna tekočini za cestne zračnice. Za tesnjenje ne smete uporabljati nobene tekočine s topili, poleg tega mora biti precej fino, saj ga je treba nanesti po celotnem steblu ventila.

Prednosti pred konkurenco:

  • Jedro ventila lahko odvijemo/odstranimo, ne da bi poškodovali steblo ventila
  • Ventil se lahko podaljša s standardno dobavljivimi podaljški
  • Osnova/spodnji del stebla ventila ni predimenzioniran in omogoča, da se zračnica zloži v zelo majhno celoto in ne poškoduje same zračnice
  • Postopek spajanja zračnice je močnejši kot spajanja zračnice po šivu

Kotalni upor: