Ko že mislimo, da smo videl vse nas presenetijo z novimi tehničnimi rešitvami…

Plavajoča os – FLOATING AXLE

Novo ˝plavajoče˝ vpetje osi ter nova 15mm os vilice inovativno rešuje vpetje sprednjega obročnika. Rezultat je večja togostjo ter zmanjšuje trenje delovanja same vilice.
Na desni nogi je ˝plavajoči˝ distančnik s katerim se natančno prednastavi razmik širine peste, katero želimo vpeti v vilico in tako dosežemo maksimalno togost vpetja. S tem preprečimo zvijanje nog ter posledično neželeno večje trenje med potopnimi ter spodnjimi nogami vilice.
Vilice so serijsko opremljene z osjo, ki omogoča vpetje prednjega obročnika brez uporabe orodja (QR). Mogoča pa je uporaba prav tako nove Kabolt-X osi, ki poleg nižje teže nudi še večjo torzijsko togost vilice.    

Zračni kanal spodnjih nog – LOWER LEG CHANNELS

Pri stiskanju (kompresiji) vilice se prostornina v notranjosti spodnjih nogah zmanjšuje ter posledično povečuje zračni tlak. Bolj ko se vilice stisnejo, večji je pritisk. Posledično pride do neželenega povečanje progresivnosti vilice in s tem do nezmožnosti  izkoristka celotnega hoda vilice. Rešitev te težave je v novih zračnih kanali, ki  drastično povečujejo količino zraka v spodnjih nogah ter s tem rešujejo to težavo.
Zračni kanali imajo še eno dobro lastnost. Mazalno olje lažje kroži po celotni notranjosti spodnjih nog ter tako konstantno olji drsnike ter oljni obroček pod protiprašnimi tesnili. Vilica zato dlje čas ostaja ˝sveža˝.

Ventil za izravnavo tlaka – BLEEDERS

Ventila na zadnji strani spodnjih nog omogočata izravnavo atmosferskega tlaka s preprostim pritiskom na gumb. Zvišanje tlaka v spodnjih nogah močno poslabša delovanje vilic. Najbolj vpliva na odzivnost vzmetenje na manjše tresljajih ter možnost izkoristka celotnega hoda vilice.

Most spodnjih nog – LOWER LEG ARCH

Togost v razmerju z težo je ultimativno merilo v kolesarski industriji. Inženirji posvečajo nešteto ur za iskanje pravega razmerja. Novi most vilic je rezultat takih raziskav, saj je ob nižji teži most še močnejši. Inženirji pa niso pozabili niti na sodobne trende kolesarstva, ki zahtevajo uporabo širših dimenzij plaščev ter masivnejše glave okvirjev (predvsem karbonskih).

GRIP kartuša

Kartuša GRIP je namenjena serijam vilic Rhythm, Performance  ter Performance Elite. GRIP kartuša je zasnovana tako, da se med samim delovanje prezračuje in zato ves čas ohranja najvišji nivo delovanja. Nudi možnost hitrega in enostavnega prestavljanja med nastavitvami Open, Medium ter Firm ter mikro nastavitev vmesnih položajev. Nastavitev Open popolnoma odpre vzmetenje in je tako primerna tako za potrebe hitrih in zahtevnih spustov. Nastavitev se odlično odnese tudi med razgibano vožnjo po trail-u. Nastavitev Medium vzmetenje nekoliko bolj zapre in je tako primerna za vožnjo po nekoliko bolj urejenih gozdnih poteh ter za vzpenjanje po nekoliko bolj zahtevnem terenu. Nastavitev Firm pa povsem zapre delovanje vzmetenja in je tako odlična rešitev za vzpenjanje po trših podlagah oziroma za vožnjo do vašega najljubšega traila. Grip Kartuša nudi tudi nastavitev povratka (rebound).

FIT4 kartuša

Kartuša FIT4 ponuja tudi možnost hitrega in enostavnega prestavljanja med nastavitvami Open, Medium in Firm. Nastavitev Open popolnoma odpre vzmetenje in je tako primerna tako za potrebe hitrih in zahtevnih spustov. Nastavitev se odlično odnese tudi med razgibano vožnjo po trail-u, kjer vas pot vodi navzgor in navzdol. Nastavitev Medium vzmetenje nekoliko bolj zapre in je tako primerna za vožnjo po nekoliko bolj urejenih gozdnih poteh ter za vzpenjanje po nekoliko bolj zahtevnem terenu. Nastavitev Firm pa povsem zapre delovanje vzmetenja in je tako odlična rešitev za vzpenjanje po trših podlagah oziroma za vožnjo do vašega najljubšega traila. Hkrati pa ponuja 22 stopenj nastavljanja Low Speed kompresije, s katerim boste delovanje vilice pri nižjih hitrostih popolnoma prilagodili glede na vaše želje in stil vožnje. Kartuša nudi tudi nastavitev povratka (rebound).

GRIP2 kartuša

GRIP2 kartuša je zasnovana tako, da se med samim delovanje prezračuje in zato ves čas ohranja najvišji nivo delovanja. V srednjem delu hoda nudi večjo oporo, kar preprečuje izgubo hoda zaradi zaviranja s sprednjo zavoro. Nova kartuša ima tudi znatno manjše trenje kar še dodatno izboljšuje občutljivost na manjše neravnine.
GRIP2 kartuša omogoča kar štiri neodvisne nastavitve. Na zgornjem delu kartuše sta gumba nastavitve hitrga (8 stopenj) ter počasnega (16 stopenj) (HSC/LSC) stiska (kompresije) ter nas spodnjem delu hitrega (8 stopenj) ter počasnega (16 stopenj) povratka (HSR/LSR) vilice.

Patentirana tehnologija Variable Valve Control (VVC) omogoča revolucionarni pristop nastavitve hitrega povratka (HSR) ter z modelnim letom 2021 dalje tudi hitrega stiska (High-Speed compression) po sistemu spreminjanja trdote ventila (Do sedaj je bil taka nastavitev mogoča le z fizično zamenjavo ventila.).