Povsem novo električno kolo eCult Octane 112
- Okvir, eCult Octane 112, 29˝, Aluminij
- Motor, Domel 48V, 250W, 112Nm
- Baterija, Econo 48V, 660Wh, 13,8Ah
- Polnilec 48V Econo / 3A – 3pin
- Vilica: Marzocchi Bomber Z2, 120mm
- Zavore: Formula CURA 203/180mm
- Prestavni sistem 1x12p
- Plašči Vittoria Mezcal 29×2,6
Opis Kolesa
Povsem novo električno kolo eCult Octane 112 je plod skupnega razvoja več slovenskih podjetij. V podjetju Cult d.o.o. smo poskrbeli za razvoj okvirja in za skrben izbor komponent, Domel d.o.o. pa je poskrbel, da kolo krasi moderen in predvsem močan ter zanesljiv motor. Motor je v celoti razvit v Sloveniji, poganja pa ga baterija, ki je prav tako plod slovenskega znanja.
Kolo je bilo razvito z mislijo na uporabnika, ki se želi zapeljati po raznovrstnih podlagah, tako po asfaltiranih cestah kot po strmih enoslednicah, brez strahu, da bi ga ustavila strmina. Za to skrbita dva dejavnika.
Moč motorja, ki ponuja kar neverjetnih 112Nm navora in zagotavlja dovolj moči tudi v najbolj strmih klancih, ter sodobna geometrija okvirja, ki zagotavlja dober prenos moči na podlago, nizko težišče ter dobre vozne lastnosti tako na vzponih kot tudi zahtevnih spustih. Celoten paket zaokrožuje še baterija, ki je integrirana v spodnjo cev okvirja in nudi kar 660Wh kapacitete.
Skrbno izbrane ostale komponente kolesa nudijo uporabniku vse, kar se od kakovostnega električnega kolesa pričakuje
Udobje
Za udobno vožnjo eCulta skrbi sklop komponent. Najprej opazimo velike, 29 colske obročnike, ki so obuti v 2,6˝ (66mm) široke Vittoria Mezcal plašče, ki nudijo veliko udobja, oprijema ter dobrega prenosa sile na podlago.
Sprednje vzmetne vilice Marzocchi Z2 so posebej izdelane za uporabo na ˝težjih˝ e-kolesih. S 120mm hoda ter zračno vzmetjo nudijo možnost natančne nastavitve vzmetenja za vsakega posameznika in s tem maksimalno delovanje vzmetenja v vseh pogojih.
Pogonski sklop |
Srce vsakega e-kolesa je pogonski sklop, ki ga sestavljajo motor, baterija in upravljalnik na krmilu. eCult preseneti tudi s tem.
Domelov motor fascinira že s številkami. 48V, 250W in kar 112Nm navora! Največje navdušenje pa požanje zaradi osupljivega delovanja, neverjetne odzivnosti in brutalne moči ob sicer prijetnem zvoku motorja, ki med delovanjem tako rekoč »prede«.
Za kar se da dolgo uživanje na kolesu skrbi snemljiva baterija, ki je integrirana v spodnji cevi okvirja s kapaciteto kar 660Wh. Celoten sistem deluje na 48V tokokrogu, ki ohranja celoten sistem na nižji delovni temperaturi in s tem zagotavlja daljšo življenjsko dobo baterije in elektronike..
Upravljanje motorja
Pregledna kontrolna plošča Sigma EOX R500, ki je nameščena na krmilu kolesa uporabniku zagotavlja vse potrebne funkcije za preprosto upravljanje asistenc motorja.
V kolikor pa si želi uporabnik več podatkov se enostavno poveže s telefonom preko bluetooth povezave s kolesom in si naloži aplikacijo Sigma EOX.
Sigma EOX APP nudi
- Beleženje kadence kolesarja (povprečna in maksimalna vrednost)
- Vložena moč kolesarja (povprečna in maksimalna vrednost)
- SoC baterije (stanje napolnjenosti baterije)
- Pregled uporabe stopnje pomoči (čas/kilometri prevoženi na določeni stopnji pomoči)
- Pregled skupno prevoženih kilometrov in delovnih ur pogona
- Prikazovanja srčnega utripa preko pasa srčnega utripa (pas ni priložen)
- Beleženje porabe kalorij
- Domet (range)
- Možnost nastavitve letnega plana
- Povezljivost z aplikacijami Strava in Komoot
Uporabnik si lahko dokupi tudi ekran Sigma V1300, ki je kompatibilen s kontrolno ploščo EOX R500, kateri nadomešča uporabo telefona, ki pa poleg že naštetih možnosti ponuja tudi opcijo navigacije.
Kontrolna plošča Sigma EOX R500 ima tudi funkcijo vklopa/izklopa luči (kabel in luči niso v ceni).
Prestavni sistem
Kljub velikem navoru, ki ga nudi sam motor, je kolo opremljeno z 12 prestavnim sistemom, ki nudi prestavno razmerje 36×11/51 zob.
To je dovolj, da lahko tudi brez oziroma z minimalno asistenco motorja ˝preplezamo˝ večino vzponov.
Zavorni sistem
Zavore so življenjsko pomembna komponenta vsakega kolesa. E-kolesa pa zahtevajo še močnejši zavorni sistem. eCult vas tudi pri zaviranju ne bo pustil na cedilu, saj je opremljen z vrhunskim Formula CURA zavornim sistemom z rotorji dimenzij 203mm (spredaj) in 180mm (zadaj)..
Vozne lastnosti
Vozne lastnosti vsakega kolesa so skupni rezultat vseh komponent kolesa in geometrije okvirja.
Zato lahko trdimo, da eCult nudi odlične vozne lastnosti tako na vzponih kot po ravnem in na spustih.
SPECIFIKACIJA |
|
OKVIR |
eCult, Octane 112, 29˝, aluminij, 148x12mm Thru-Axle zadnje vpetje pesta, integriran nosilec opore kolesa |
VILICA |
Marzocchi Bomber Z2, E-Bike+, 120mm hoda, 15QRx110, 44mm Rake |
PRESTAVNI SISTEM |
Sram NX 1x12p |
ZAVORE |
Furmula CURA, 203mm/180mm rotorja |
MOTOR |
Domel pedelec, 48V, 250W 112Nm |
GONILKA |
Miranda |
ZADNJI VERIŽNIKI |
Sram NX, 12-prestav, 11-51t |
PLAŠČI |
Vittoria Mezcal 29×2,6 |
BATERIJA |
Econo, 48V, 660Wh, 14Ah |
Geometrija
|
|
S |
M |
L |
A |
HEAD TUBE ANGLE |
68 ° |
68 ° |
68 ° |
B |
HEAD TUBE LENGTH |
135.0 mm |
135.0 mm |
135.0 mm |
C |
TOP TUBE HORIZONTAL |
575.0 mm |
612.0 mm |
640.0 mm |
D |
BB OFFSET |
60.0 mm |
60.0 mm |
60.0 mm |
E |
WHEEL BASE |
1127.0 mm |
1164.0 mm |
1191.0 mm |
F |
BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE |
400.0 mm |
460.0 mm |
520.0 mm |
G |
SEAT ANGLE |
71 ° |
71 ° |
71 ° |
H |
CHAINSTAY |
490.0 mm |
490.0 mm |
490.0 mm |
I |
STEM LENGTH |
60.0 mm |
60.0 mm |
60.0 mm |
Izberi svoje kolo
Na zalogi
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Dobava 15 dni
Na zalogi
Domel
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi
Dodatna oprema
Na zalogi